Реактивація споживача у фешн-екоммерс

Завдання

максимізувати конверсію та знизити питомі витрати на кожний продаж.

Рішення

Рішення 1

Сегментували базу даних для визначення найбільш ефективного часу здійснення дзвінка. Використовували статистику з раніше зроблених дзвінків та визначили групи чинників, при яких конверсія була максимальною.

Для сегментації використовували стать, вік, регіон проживання, мобільного оператора, кількість покупок і давність останньої (місце в RF-grid), результати попередніх дзвінків.

Рішення 2

Визначили найбільш ефективні відповіді на заперечення споживачів. Сегментували базу і визначили для кожного сегмента оптимальний набір заперечень.

Надали оператору динамічні підказки з рекомендованими відповідями для даного споживача (сегментація – з допомогою раніше наведених факторів). Навчили операторів найкращому застосуванню запропонованих відповідей на заперечення.

Динаміка витрат

Результат

оператор здійснює дзвінок споживачеві в
оптимальний час і з оптимальними аргументами. Витрати на одного реактивованого споживача
знизилися у понад 2 рази, з 5,33 грн до 2,61 грн.