Аутсорсинговий контакт-центр є багатофункціональним маркетинговим інструментом, здатним здійснювати комунікацію зі споживачем за допомогою багатьох каналів. Незалежно від формату бізнесу, чи то маленький онлайн-магазин вузькоспеціалізованого товару, чи величезна мережа Ecom і Retail формату – все одно в соціальних мережах агрегуватиметься цінний досвід споживачів. Чому клієнти пишуть у соціальні мережі? По-перше, так зручніше. По-друге, в соцмережах проблема […]
У цьому проєкті ми виступали в ролі консалтера. Послуг аутсорсингу контакт-центру не було передбачено ні на етапі побудови, ні на етапі супроводу проєкту. Основне наше завдання полягало у створенні окремо працюючого підрозділу у клієнта без залучення послуг аутсорсингових компаній. Таке рішення було прийняте під впливом низки факторів, основними з яких є специфіка діяльності компанії клієнта, […]
Аутсорсинговий контакт-центр – це багатофункціональний маркетинговий інструмент, здатний здійснювати комунікацію зі споживачем багатьма каналами. В тому числі, це й робота з соцмережами, адже зараз соціальні мережі є невід’ємною частиною комунікації споживачів і компаній, оскільки в facebook «сидять» уже навіть наші бабусі. Незалежно від формату бізнесу, чи то невеликий онлайн-магазин монотовару, чи то величезна мережа Ecom- […]
В умовах сучасного бізнесу компаніям часто буває складно налагодити стабільний потік продажів і донести цінність послуги/товару до кінцевого споживача. На прикладі нашого клієнта, який збільшив свої продажі в енну кількість разів, ми хочемо розповісти, як DirectСall може трансформувати маленьку гарячу лінію з невеликим обсягом дзвінків у повноцінний Direct-канал: Проєкт розпочався в DirectСall у 2014 році. […]
Існує стійка думка, що контакт-центр – це вхідні та вихідні телефонні кампанії. В умовах активного розвитку IT все популярнішими для клієнта стають онлайн-канали спілкування, такі як Viber, Telegram, Facebook, Instagram, web-чати. Дати можливість клієнту взаємодіяти з компанією за допомогою зручного йому каналу зв’язку є одним із ключових показників клієнтоорієнтованості компанії. Практика показує, що оптимальний час […]
Контакт-центр – цілісний механізм. Від злагодженості його функціонування залежить результат і, як наслідок, задоволеність клієнта. Кожен співробітник – це деталь, що змушує підвищувати рівень усієї компанії, а правильно мотивований співробітник – це поршень, основний елемент двигуна. Проблема, з якою зустрічається чимала кількість контакт-центрів, – це плинність кадрів, високий відтік персоналу в ході навчання, низько кваліфіковані […]
Контакт-центр – важливий інструмент бізнесу, незалежно від того, який товар або послугу ви продаєте. Можна спробувати заощадити і посадити на телефон секретаря чи будь-якого іншого менеджера. Та як ви можете бути впевнені, що клієнту нададуть відповідь якісно та швидко, якщо ви не знаєте навантажень на лінію, піків і спадів клієнтської активності? Як можна бути впевненим, […]
Кожне слово, що вимовляє оператор, безпосередньо впливає на ставлення споживача до замовника. Тому перед КЦ завжди стоїть завдання забезпечити високий рівень сервісу.
Якою є роль контакт-центру у вашій бізнес-моделі? Це головне питання. Ми починаємо знайомство саме з нього. Все змінюється – споживачі, конкурентне середовище, стратегії та продукти. Це запитання дозволяє утримувати фокус.